woensdag 25 augustus 2010

Durf te vragen




Kom ik dan tegen: Durftevragen. Soort website, community, soort Noppes in moderne tijden, beetje lifehackerig, waar ik dan weer een heel geinig artikeltje vind voor studenten, over persoonlijke ontwikkeling, motivatie en: hoe haal je je tentamen etc. Beetje Martijn Aslander (mijn leven draait om dynamiek, spelen en leren) ik wou dat ik dat zo van mezelf kon zeggen... Mijn leven draait om en dan komt me er toch een waslijst. Waardebepaling achteraf is een van zijn dingen (iemand doet iets voor je en je betaalt achteraf wat je het waard vindt, zouden ze in de horeca eens mee moeten experimenten). Wat mij boeit in deze initiatieven is sympathiek, nieuwe vormen, experimenteren, leren, spelen, nieuwe initiatieven. Sociale overwaarde is het allernieuwst en sympa!

Geen opmerkingen: