woensdag 25 augustus 2010

Vakantieboeken


Op mijn lijstje / nachtkastje in juli, voor de vakantie -zie blog - stonden een paar titels. Wat heb ik uiteindelijk gelezen in de vakantie?


Half, niet leuk genoeg: Taal is zeg maar echt mijn ding van Paulien Cornelisse
Beetje gebladerd: Happinez, laatste nummer van spiritueel magazine
Half, was op een gegeven moment herhaling: Spoedcursus verlichting door Tijn Touber
Helemaal uitgelezen, erg leuk: De creatiespiraal van Marius Knoope
Niet: Houd me vast van Dr. Sue Johnson
Bijgelezen voor 7 augustus t/m 6 september: Leven en werken in het ritme van de seizoenen door Jaap Voigt (dit is de tijd van 'rijping', opmaken voor de winter, planning)
Beetje gebladerd: Flow, laatste nummer van een soort creatief doeblad
Niet: Happinez, eenalaatste nummer van spiritueel magazine
Van de bieb: Het eiland onder de zee, nieuwe van Allende (over Haiti en New Orleans in 1780-1805, slaventijd, erg heftig maar ook mooi)
Wel: Frederique Beigbeder, Vergeef me. Over Rusland (Moskou en 'Sint-Peet') in de jaren '90. Erg heftig maar leuk en goed.

Geen opmerkingen: